Obsługa klienta
Trzy priorytety Podobrace to obsługa, jakość i niezawodność. Nasze metody pracy i obsługa klienta sprawiają, że możemy zagwarantować to każdemu z naszych klientów. Poniżej znajdziesz więcej informacji na temat Podobrace i naszych metod pracy. Jeśli masz więcej pytań, możesz skontaktować się z naszym działem obsługi klienta.
Kliknij tutaj w przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących płatności lub dostawy.
Kliknij tutaj w przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących naszego regulaminu.
Kliknij tutaj w przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących polityki prywatności.
W razie dodatkowych pytań prosimy o kontakt.
Procedura reklamacji
Błędy są rzeczą ludzką i zawsze istnieje możliwość, że coś pójdzie nie tak. Ponieważ jako firma nie lubimy tego tak samo jak nasi klienci, zawsze dokładamy wszelkich starań, aby jak najszybciej rozwiązać problem. Reklamacje dotyczące naszych usług klienci mogą zgłaszać do naszego działu obsługi klienta. Z działem obsługi klienta można skontaktować się przez e-mail lub czat. Pracownicy działu obsługi klienta rozpatrują reklamacje z najwyższą uwagą i starannością.
Nasze dane
Podobrace B.V.
Marconistraat 9
1131 JW Volendam, Holandia
Telefon: +3185 4898445
E-mail: info@podobrace.pl
Podobrace stara się rozpatrywać reklamacje w ciągu 14 dni. Jeśli nasz zespół nie jest w stanie dotrzymać tego terminu, zawsze informujemy o tym klienta. W przypadku niezadowolenia z opóźnienia klient może również skontaktować się z fundacją Webshop Trustmark. Podobrace jest członkiem tej fundacji, która chroni klientów przed nierzetelnymi sklepami internetowymi.