Składanie zamówień

Potrzebujesz bezpłatnej profesjonalnej porady? Chcesz uzyskać jak najlepsze efekty, używając świetnych produktów o najlepszym stosunku ceny do jakości? Zależy Ci na bezpiecznej płatności online i wyjątkowo szybkiej dostawie?

Jeśli tak, Podobrace jest właściwym adresem. Od ponad 35 lat gwarantujemy:

Obsługę

Jakość

Doświadczenie

Wiedzę

Bezpieczeństwo

Niezawodność

Szybką dostawę

Korzystne warunki

Wszystkie produkty w naszym asortymencie zostały gruntownie przetestowane przez pacjentów naszych gabinetów. Dzięki ponad 35-letniemu doświadczeniu i wiedzy z różnych perspektyw medycznych możemy potwierdzić wysoką jakość i skuteczność wszystkich naszych produktów. Przekonaj się i poczuj różnicę. Nasz zespół jest zawsze gotowy i chętny do pomocy.

Wszystkie nasze produkty są dokładnie testowane i starannie dobierane przez naszych specjalistów. Zawsze najlepszy stosunek ceny do jakości!

Wszystkie nasze produkty są zawsze testowane w naszych gabinetach przez pacjentów i terapeutów, aby zagwarantować, że tylko najlepsze produkty znajdą się w naszej ofercie. Wybieramy produkty od szerokiej gamy dostawców i oferujemy tylko te, które najlepiej wypadły w testach. Dla Podobrace najważniejsi są nasi klienci – pacjenci i ich dolegliwości, dlatego udzielamy wysokich rabatów, aby zawsze mieli dostęp do naszych produktów w najlepszej cenie.

Jak złożyć zamówienie?

Złożenie zamówienia w Podobrace jest bardzo proste. Zacznij od kliknięcia wybranego produktu.

Kliknij Czytaj więcej lub Zamów bezpośrednio

Następnie zmierz swoje wymiary i wpisz na stronie wraz z liczbą artykułów, które chcesz zakupić. Kliknij:

Dodaj do koszyka

Wyświetli się Twój koszyk ze szczegółowym zestawieniem wszystkich wybranych produktów. Teraz możesz wybrać jedną z opcji:

Kontynuuj zakupy lub Kasa.

Jeśli wybierzesz „ZAMÓW”, musisz tylko podać swoje dane osobowe i zapłacić za pomocą jednej z naszych metod płatności. Następnie zamówienie zostanie niezwłocznie przetworzone i wysłane.

W przypadku niektórych produktów konieczne jest podanie rozmiaru. Informacje o tym, jak się zmierzyć, znajdziesz na dole strony produktu. Znajduje się tam jasne wyjaśnienie, ilustracja i tabela rozmiarów. Jeśli jednak masz dodatkowe pytania, nie wahaj się z nami skontaktować. Nasz zespół pomoże Ci tak szybko, jak to możliwe.

Wymiana/zwrot towaru:

Podobrace zawsze pragnie zapewniać optymalną obsługę i nie trzeba dodawać, że nasi klienci są dla nas zawsze na pierwszym miejscu. Dlatego Twój zakup jest „ostateczny” dopiero wtedy, gdy obejrzysz i zatwierdzisz produkt. Wymiana lub zwrot produktu nigdy nie stanowi zatem problemu. Oferujemy klientom prawo do zwrotu towaru w ciągu 14 dni i gwarantowany zwrot pieniędzy w przypadku niezadowolenia z produktu.

Wymiana:

Wymiana artykułu na inny kolor, rozmiar lub inny produkt nigdy nie stanowi problemu w Podobrace.pl. Zadbamy o to, aby produkt został spakowany i wysłany niezwłocznie, dzięki czemu otrzymasz go tak szybko, jak to możliwe!

Chcesz wymienić artykuł?Aby uzyskać więcej informacji kliknij TUTAJ

Zwroty:

Możliwy jest również zwrot produktu. Oferujemy zwrot całej zapłaconej kwoty w przypadku niezadowolenia z produktu.

Nasz dział finansowy natychmiast zwróci na Twoje konto zapłaconą kwotę plus koszty odesłania towaru, dzięki czemu nie stracisz więcej pieniędzy niż to konieczne. W ten sposób Podobrace.pl może zagwarantować najlepsze oferty.

Chcesz zwrócić artykuł?Aby uzyskać więcej informacji kliknij TUTAJ

Testowanie:

Aby mieć pewność, że nasi klienci otrzymają najlepsze oferty, wszystkie produkty i marki są testowane i porównywane w naszych gabinetach przez pacjentów oraz naszych fizjoterapeutów / terapeutów manualnych / podoposturalnych, podiatrów sportowych i specjalistów od igłoterapii mięśniowo-powięziowej. Dzięki temu sprzedajemy tylko najlepsze produkty. W Podobrace klienci, pacjenci i ich dolegliwości są zawsze na pierwszym miejscu. Dlatego udzielamy wysokich rabatów, aby nasi klienci zawsze otrzymywali produkty w najlepszej cenie.

Gwarancje:

Po otrzymaniu przesyłki bardzo ważne jest natychmiastowe sprawdzenie zamówienia pod kątem ewentualnych wad. Jeśli produkt ma jakiekolwiek wady, należy zapoznać się z procedurą opisaną w artykule 12 naszego regulaminu. W takiej sytuacji niezwłocznie wyślemy Ci kolejny artykuł i pokryjemy wszystkie poniesione przez Ciebie koszty.

W przypadku dalszych pytań prosimy o kontakt. Nasz zespół jest zawsze gotowy i chętny do pomocy!