Składanie zamówień
Potrzebujesz bezpłatnej profesjonalnej porady? Chcesz uzyskać jak najlepsze efekty, używając świetnych produktów o najlepszym stosunku ceny do jakości? Zależy Ci na bezpiecznej płatności online i wyjątkowo szybkiej dostawie?
Jeśli tak, Podobrace jest właściwym adresem. Od ponad 35 lat gwarantujemy:
Obsługę
Jakość
Doświadczenie
Wiedzę
Bezpieczeństwo
Niezawodność
Szybką dostawę
Korzystne warunki
Wszystkie produkty w naszym asortymencie zostały gruntownie przetestowane przez pacjentów naszych gabinetów. Dzięki ponad 35-letniemu doświadczeniu i wiedzy z różnych perspektyw medycznych możemy potwierdzić wysoką jakość i skuteczność wszystkich naszych produktów. Przekonaj się i poczuj różnicę. Nasz zespół jest zawsze gotowy i chętny do pomocy.
Wszystkie nasze produkty są dokładnie testowane i starannie dobierane przez naszych specjalistów. Zawsze najlepszy stosunek ceny do jakości!
Wszystkie nasze produkty są zawsze testowane w naszych gabinetach przez pacjentów i terapeutów, aby zagwarantować, że tylko najlepsze produkty znajdą się w naszej ofercie. Wybieramy produkty od szerokiej gamy dostawców i oferujemy tylko te, które najlepiej wypadły w testach. Dla Podobrace najważniejsi są nasi klienci – pacjenci i ich dolegliwości, dlatego udzielamy wysokich rabatów, aby zawsze mieli dostęp do naszych produktów w najlepszej cenie.
Jak złożyć zamówienie?
Złożenie zamówienia w Podobrace jest bardzo proste. Zacznij od kliknięcia wybranego produktu.
Kliknij Czytaj więcej lub Zamów bezpośrednio
Następnie zmierz swoje wymiary i wpisz na stronie wraz z liczbą artykułów, które chcesz zakupić. Kliknij:
Dodaj do koszyka
Wyświetli się Twój koszyk ze szczegółowym zestawieniem wszystkich wybranych produktów. Teraz możesz wybrać jedną z opcji:
Kontynuuj zakupy lub Kasa.
Jeśli wybierzesz „ZAMÓW”, musisz tylko podać swoje dane osobowe i zapłacić za pomocą jednej z naszych metod płatności. Następnie zamówienie zostanie niezwłocznie przetworzone i wysłane.
W przypadku niektórych produktów konieczne jest podanie rozmiaru. Informacje o tym, jak się zmierzyć, znajdziesz na dole strony produktu. Znajduje się tam jasne wyjaśnienie, ilustracja i tabela rozmiarów. Jeśli jednak masz dodatkowe pytania, nie wahaj się z nami skontaktować. Nasz zespół pomoże Ci tak szybko, jak to możliwe.
Wymiana/zwrot towaru:
Podobrace zawsze pragnie zapewniać optymalną obsługę i nie trzeba dodawać, że nasi klienci są dla nas zawsze na pierwszym miejscu. Dlatego Twój zakup jest „ostateczny” dopiero wtedy, gdy obejrzysz i zatwierdzisz produkt. Wymiana lub zwrot produktu nigdy nie stanowi zatem problemu. Oferujemy klientom prawo do zwrotu towaru w ciągu 14 dni i gwarantowany zwrot pieniędzy w przypadku niezadowolenia z produktu.
Wymiana:
Wymiana artykułu na inny kolor, rozmiar lub inny produkt nigdy nie stanowi problemu w Podobrace.pl. Zadbamy o to, aby produkt został spakowany i wysłany niezwłocznie, dzięki czemu otrzymasz go tak szybko, jak to możliwe!
Chcesz wymienić artykuł?Aby uzyskać więcej informacji kliknij TUTAJ
Zwroty:
Możliwy jest również zwrot produktu. Oferujemy zwrot całej zapłaconej kwoty w przypadku niezadowolenia z produktu.
Nasz dział finansowy natychmiast zwróci na Twoje konto zapłaconą kwotę plus koszty odesłania towaru, dzięki czemu nie stracisz więcej pieniędzy niż to konieczne. W ten sposób Podobrace.pl może zagwarantować najlepsze oferty.
Chcesz zwrócić artykuł?Aby uzyskać więcej informacji kliknij TUTAJ
Testowanie:
Aby mieć pewność, że nasi klienci otrzymają najlepsze oferty, wszystkie produkty i marki są testowane i porównywane w naszych gabinetach przez pacjentów oraz naszych fizjoterapeutów / terapeutów manualnych / podoposturalnych, podiatrów sportowych i specjalistów od igłoterapii mięśniowo-powięziowej. Dzięki temu sprzedajemy tylko najlepsze produkty. W Podobrace klienci, pacjenci i ich dolegliwości są zawsze na pierwszym miejscu. Dlatego udzielamy wysokich rabatów, aby nasi klienci zawsze otrzymywali produkty w najlepszej cenie.
Gwarancje:
Po otrzymaniu przesyłki bardzo ważne jest natychmiastowe sprawdzenie zamówienia pod kątem ewentualnych wad. Jeśli produkt ma jakiekolwiek wady, należy zapoznać się z procedurą opisaną w artykule 12 naszego regulaminu. W takiej sytuacji niezwłocznie wyślemy Ci kolejny artykuł i pokryjemy wszystkie poniesione przez Ciebie koszty.
W przypadku dalszych pytań prosimy o kontakt. Nasz zespół jest zawsze gotowy i chętny do pomocy!